Pagini

duminică, 24 noiembrie 2019

A disparut blogul lui Vlad Cubreacov

In primul meu articol va povesteam despre disparitia lui Vlad Cubreacov, acum am descoperit ca desi a disparut vechiul sau blog, a aparut unul nou, in ianuarie 2019. Sa-l anuntre cineva si pe Stefan Secareanu, ca el nu a aflat inca. Asadar ma pun pe citit, pentru ca daca nu sunt eu de acord cu politica lui Vlad Cubreacov, de scris va zic eu ca scrie bine. Nu neaparat in conformitate cu convingerile mele, dar scrie pe blogul sau despre multe, merita citit.

Primul articol de pe noul blog a lui Vlad Cubreacov e unul despre lexicul limbii romane, va las pe voi sa descoperiti ce incepe cu P si se termina cu da. Are omul preocupari savante, asta e adevarul. Brava la el, cum spune maldavanul!

In schimb am decoprerit o preocupare comuna, Aromânia si aromânii! Aici jos palaria, am apucat a citi printre randuri, ca sa-mi fac o idee si sa ma mai documentez putin. Nu strica niciodata, mai ales ca originea si istoria aromanilor este controversata.

Am aflat ca exista criptoromâni, ceea ce nu erau deloc. Da adica romanii ascunsi, care nu se prezinta precum sunt ei, sa-i stie lumea. Asa ar fi logica cuvintelor care il au pe grecescul cripto in fata. Eu stiu doar de criptocomunisti, adica aia de nu voiau sa recunoasca ca au ramas in comunism, dar se dadeau democrati [ dupa 1989 ].

Acum iar stau si ma intreb, de ce mi-am facut eu blog? Doar pentru ca ma cheama Cubreacov? Am si eu minte cat a pierdut Nastratin Hogea [ pentru cine stie cine-i omul asta! ].


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu